Páginas

quarta-feira, 11 de junho de 2014

Ludmila e Tiago

"You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'cause you believed
I'm everything I am
Because you loved me"
                                                                                                                                             Because you loved me - Celine Dion 






Fotos: Bruna Brigolini e Luiza Villarroel 
Cerimônia: Paróquia Nossa Senhora Mãe da Igreja
Recepção: Boate do PIC
Salão (cabelo e maquiagem): Eduardo França
Cerimonial: Borelli Eventos
Decoração: Decora Gil
Buffet: Cleo Perrela
Música da cerimônia: Tonelli
Música da recepção: DJ Eduardo Aum e Treme Terra
Filmagem: William Felix
Vestido: Alexandre Dutra
Bolo: Mila Cakes
Bouquet: Decora Gil


Nenhum comentário: